LIEFDADIGER

augustus 8, 2010

4 Responses to “LIEFDADIGER”

  1. Astrid Says:

    Beste David,

    Enige tijd geleden heb ik jouw tentoonstelling bezocht in het GEM in Den Haag. Daar kon ik bij de receptie een kaartje invullen om een poster te winnen van/over jouw werk. Tijdens mijn vakantie werd ik gebeld door een energiebedrijf dat ik één van de gelukkigen was, maar werd mij ook gevraagd welke energieleverancier ik had en of ik belangstelling had om klant bij hen te worden. Omdat ik in mijn vakantie geen behoefte had om daarover op mijn eigen kosten een internationaal mobiel telefoongesprek te voeren heb ik het kort gehouden. Echter de betreffende poster heb ik nooit gekregen. Hierover ben ik wel een beetje teleurgesteld en dat wilde ik je toch even laten weten. Met vriendelijke groet. Astrid Plekker – Zaandam.

  2. Ellen Palm Says:

    Beste Astrid,

    Naar aanleiding van de melding van het niet ontvangen van de posters hebben we helaas intern hebben moeten constateren dat het verzendingsproces niet goed is gegaan. Inmiddels is hierop aktie ondernomen en zijn naar alle prijswinnaars, deze week gesigneerde posters verstuurd. Excuses voor de ontstane situatie. Hopende met deze toelichting enige duidelijkheid te hebben gecreeerd. Hartelijke groet, Ellen Palm Essent B2C

    • Michel van Leeuwen Says:

      Beste Ellen,

      Wij zijn destijds ook gebeld door Essent. Helaas hebben wij de poster nooit mogen ontvangen.
      Wel heel jammer omdat we in eerste instantie erg blij waren. Helaas hebben we na het eerste telefoontje nooit meer iets gehoord.

      Groet,
      Michel


Geef een reactie

