Moeders (waakvlam)

november 1, 2010

This new sculpture is ‘Moeders (waakvlam)’ / Mother (as geyser pilot) is shown as een part of an installation for the exhibition ‘ The Unwanted land’ (www.theunwantedland.nl) in the museum ‘Beelden aan Zee’ in Scheveningen , Holland.

2 Responses to “Moeders (waakvlam)”

  1. Dick Ammerdorffer Says:

    Beste David,

    Betreft: Aktie GEM/Kunstbeeld, april 2010
    David Bade “Draws everybody under the table”

    Graag willen wij u op deze manier benaderen over de afloop van deze aktie.
    Op 4 april jl waren wij bij u in het GEM, om ons onder de tafel te laten tekenen.

    Wij stuurden reeds een E-mail naar Kunstbeeld, welke ons naar het GEM verwees.
    Om niet weer via,via navraag te doen, nemen wij de vrijheid om ons rechtsteeks tot u te wenden.

    Het zou leuk zijn om van u te horen of u nog kans heeft gezien onze tekening aan te vullen.
    Eventueel sturen wij u graag nog een kopie.

    Met vriendelijke groet,
    Alida en Dick

  2. irene van den besselaar Says:

    Hoi David,

    Tijdens mijn laatste jaar aan de academie in ‘s-Hertogenbosch onderzoek ik hoe ik de wereld naar de kunst kan brengen, binnen mijn werk, maar ook door samen te werken met andere mensen. Dit onderzoek wordt zichtbaar in mijn werk, wat ik tentoonstel bij de eindexamenexpo en beschrijf ik in een scriptie. Uiteraard kom ik binnen dit onderzoek bij jouw werk terecht. Wat ik niet erg vind, want ik vind je werk erg leuk en interessant.
    N.a.v. ervaringen binnen dit onderzoek kom ik steeds nieuwe vragen tegen. Nu kwam mij de volgende vraag tegemoet: Wanneer ik een project met andere mensen doe, word ik een begeleider, in plaats van een maker. Terwijl het primitieve maken, als kunstenaar, ook een grote drijfveer voor mezelf is. Ik vroeg me af hoe jij dit ziet. Je werkt getuigt van een sociaal karakter, maar ook van een drijf om zelf te maken. In hoeverre ben je begeleider? Wanneer stopt de invloed van anderen bij je werk? Maak je uiteindelijk zelf de keuzes? Is je eigen werk een reflectie op de ervaringen met workshops en dergelijke?

    Veel groeten!

    Irene


Geef een reactie

