1 jan 2011 ‘U can’t touch this’

januari 1, 2011

title: 1 jan 2011 ‘U can’t touch this’; 2011; oil on cancas; 125×93 cm

2 Responses to “1 jan 2011 ‘U can’t touch this’”

  1. fleur Says:

    schommelen bommelen….. wat een fijn uplifting schilderij! mooi🙂


  2. IK VIND HET GEWELDIG WAT JE MAAKT,ZELF VIND IK
    “1 JAN 2011 U CANT TOUCH THIS” HEEL GAAF EN EEN STERKE UITSTRALING HEBBEN.IK HOU ME OOK VOORNAMELIJK BEZIG MET KUNST,UIT DE HAND GELOPEN HOBBY.IK ZOU GRAAG MET JE IN CONTACT WILLEN KOMEN,06-40050802 OF 020-3319029,IK HEB OOK EEN EIGEN SITE; antillianartist.com

    groeten van ivar


Geef een reactie

